Free Shipping options

Polityka zwrotów

Zwroty
Masz 14 dni na zwrot towaru. Jeśli upłynęło więcej niż 14 dni od Twojego zakupu, niestety zwrot ani wymiana nie będzie możliwa.

Zwroty nie są możliwe dla produktów zakupionych na wyprzedaży lub w promocyjnej cenie.

Aby otrzymać zwrot, produkt musi być nieużywany i oraz znajdować się w takim samym stanie jak podczas dostawy. Musi również posiadać oryginalne opakowanie.

    Zwrot środków

    Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zlecimy przelanie kwoty na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności, w ciągu określonej liczby dni.

    Późne lub brakujące zwroty

    Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy często mija pewien czas na przetworzenie płatności. Jeśli to wszystko zrobiłeś i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem pl@kromkendama.com

    Produkty z wyprzedaży

    Refundowane mogą być tylko przedmioty o standardowej cenie. Niestety nie zwracamy pieniędzy za produkty przecenione lub z wyprzedaży.

    Wymiana 
    Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam produkt, wyślij nam e-mail na adres pl@kromkendama.com i wyślij swój przedmiot na:

    Miejskie Sporty
    Krom Kendama
    ul. Bracka 20
    00-028 Warszawa

    Koszty odesłania zwracanego towaru pokrywa Klient. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. 

    Jeśli wysyłasz przedmioty o wartości przekraczającej 300 zł, rozważ skorzystanie z usługi śledzenia przesyłek lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

    Prezenty
    Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent po zakupie i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt upominkowy na wartość Twojego zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon upominkowy.

    Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba oferująca prezent otrzymała zamówienie, które zostało Ci przekazane w późniejszym terminie, wyślemy zwrot do osoby kupującej, a on dowie się o Twoim zwrocie.